Pod pojęciem Obsługi Technicznej rozumiemy wykonywanie bieżących czynności mających na celu zapewnienie eksploatacji urządzeń i instalacji na budynku służących do użytku mieszkańców.
W zakresie tej usługi do dyspozycji naszych Klientów są konserwatorzy, którzy pomogą rozwiązać każdy problem techniczny w lokalach. Właściciele i nasi Klienci mogą w ramach współpracy z nasza firmą korzystać z konserwatorów do usuwania awarii czy świadczenia innej pomocy w lokalach w zakresie elektryki, hydrauliki czy tzw. złotej rączki. Szerzej o tej usłudze w zakładce Inne Usługi na Zlecenie.
Alarmowy
oznacza awarię lub usterkę uniemożliwiające świadczenie przez daną placówkę usług lub zagrażające zdrowiu i bezpieczeństwu pracowników lub jego klientów, włączając w to całkowite lub częściowe odcięcie energii elektrycznej, drzwi do pomieszczeń, awarię drzwi lub okien uniemożliwiającą ich zamknięcie, wybicie szyb, zalanie placówki – czas reakcji:
Pilny
oznacza awarię lub usterkę nie będącą zdarzeniem alarmowym lub zwykłym, utrudniającym świadczenie usług lub obniżającym komfort ich wykonywania lub komfort pracy, włączając w to brak ogrzewania, uszkodzenia dachu (nie powodujące zalania placówki), przepalenie źródeł światła zewnętrznego lub reklam – czas reakcji: do 48 godzin.
Zwykły
oznacza awarię lub uszkodzenia inne niż pilne i alarmowe, negatywnie wpływające na wygląd placówki, powodujące obniżenie estetyki placówki, włączając w to uszkodzenia lub zabrudzenia elewacji, reklam zewnętrznych, uszkodzenia lub zabrudzenia elementów mebli np. szuflad, szaf, krzeseł lub podłogi – czas reakcji: w uzgodnieniu z managerem placówki.
Konserwacja(24h) instalacji elektrycznej oraz domofonowej, w szczególności:
Utrzymanie we właściwym stanie technicznym i eksploatacyjnym wszystkich urządzeń monitorujących (domofonów i kamer) i elektrycznych nie będących w zakresie eksploatacji Zakładu Energetycznego, znajdujących się w częściach wspólnych budynku od złącza do indywidualnych liczników na wejściu do lokali tzw. obwody administracyjne, w tym:
Konserwacja(24h) instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynku/-ach, w szczególności:
W zakresie konserwacji instalacji zimnej i ciepłej wody: Konserwacja instalacji wewnętrznej zimnej wody od zaworu za wodomierzem głównym do wodomierzy w mieszkaniach oraz ciepłej wody od zaworów odcinających w kotłowni do wodomierzy w lokalach, w tym:
Konserwacja ta obejmuje wszelkie prace drobne, które utrudniają codzienną eksploatacją do nich należy zaliczyć: