Kariera

Kariera

Firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego oferujemy pracę dla najlepszych ludzi z rynku nieruchomości, inwestujemy w nich przygotowując ich do wykonywania swoich obowiązków na coraz wyższym poziomie.

 

Wprowadzanie konstruktywnych rozwiązań w połączeniu z innowacją pozwalają nam zachować wysokiego poziom usług, a zespół który tworzy tą firmę kreatywnie ją wzmacnia. Takich ludzi nam trzeba, to oni stają się przy nas specjalistami mogącymi sprostać najbardziej wymagającym Klientom.

 

Zależy nam na osobach, które lubią pracę z ludźmi, z pasją, otwartością na nowe wyzwania w życiu zawodowym, które mają zdolność szybkiego uczenia się i charakteryzują się odpowiedzialnością, sumiennością oraz zdolnością do pracy w warunkach stresu i pod presją.

 

 

Poszukujemy:

zarządców nieruchomości, administratorów, asystentów administratora, księgowych i osób chcących zmienić coś w swoim życiu zawodowym.

CV prosimy składać na:

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Licencja zarządcy nieruchomościami,
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi,
  • Przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi,
  • Podstawowa znajomość finansowa i umiejętność czytania dokumentów księgowych,
  • Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office oraz Internet,
  • Samodzielność przy rozwiązywanie bieżących spraw,
  • Sumienność,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kategorii B,

Wymagania

  • Wykształcenie średnie,
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami mieszkaniowymi minimum pół roku,
  • Przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi,
  • Przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi,
  • Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office oraz Internet,
  • Samodzielność przy rozwiązywanie bieżących spraw,
  • Sumienność,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kategorii B,

Wymagania

  • Doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie finansowo – księgowym nieruchomości mieszkalnych minimum 1 rok,
  • Znajomość zasad ewidencjonowania dokumentów księgowych dla nieruchomości mieszkaniowych, w szczególności Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni Mieszkaniowych,
  • Znajomość zasad rozliczania mediów,
  • Biegłe posługiwanie się komputerem, pakietem MS Office,
  • Znajomość zasad funkcjonowania programów finansowo – księgowych do obsługi nieruchomości mieszkalnych
  • Mile widziana obsługa programu firmy Mieszczanin SŁONIe lub/i Weles,
  • Odpowiedzialność i samodzielność,
  • Dokładność i sumienność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętności do szybkiego uczenia się specjalistycznych programów do obsługi nieruchomości mieszkalnych,